ICTS Servicepunt
Het ICTS Servicepunt is de centrale IT-helpdesk van KU Leuven.
Ben je werkzaam bij één van onze faculteiten of Associatie-partners, dan is je eerste aanspreekpunt je lokale IT-dienst. vb. GBW ICT, SET-IT,... Contacteer eerst je lokale IT-beheerder.
help FAQ en statuspagina
- Check onze Vaakgestelde Vragen (FAQ)
- Of controleer onze statuspagina.
Op maandag 20 mei is KU Leuven collectief gesloten (Tweede Pinksterdag).
Het ICTS Servicepunt is dus die dag niet bereikbaar.
Dinsdag 21 mei om 8.30 uur staan we opnieuw paraat.
Contacteer het ICTS Servicepunt
chat Chat met ons *
access_time Openingsuren
- elke werkdag van 8.30 u. tot 12 u.
en van 12.30 tot 17.00 u.
call Bel ons
mail_outline Mail ons
Ben je werkzaam bij één van onze faculteiten of Associatie-partners, dan is je eerste aanspreekpunt je lokale IT-dienst. vb. GBW ICT, SET-IT,... Contacteer eerst je lokale IT-beheerder.
* ICTS gebruikt achterliggend Sparkcentral by Hootsuite voor de opvolging van de communicatie via social media. Dit impliceert dat wanneer je contact opneemt met het ICTS Servicepunt via webchat, Facebook, WhatsApp, of X je persoonsgegevens buiten de Europese Unie worden verwerkt.
Links
IT ondersteuning voor door ICTS beheerde pc's
Tips en info voor personeelsleden met door ICTS beheerde pc's
Statuspagina ICTS
De operationele status van de centrale informaticasystemen. Controleer hier of er een algemene onderbreking is.