U bent hier: Home / ICTS Servicepunt

ICTS Servicepunt

Het ICTS Servicepunt is de centrale IT-helpdesk van de KU Leuven.

Heb je een vraag in verband met je computer? Heb je problemen met een specifieke toepassing? Worstel je met een software-probleem? Heb je een vraag rond de ICTS-dienstverlening?

De ICTS Servicepunt-medewerkers helpen je graag verder!

Het ICTS Servicepunt is een onderdeel van het ICTS Klantencentrum.

Contacteer het ICTS Servicepunt

KotNet-problemen? Probeer onze beslissingsboom!

Als je problemen hebt om KotNet aan de praat te krijgen, kan je uiteraard terecht bij ons ICTS Servicepunt. Maar vanaf dit academiejaar hebben we ook een nieuwe Selfhelp-toepassing, waarbij je gemakkelijk zelf door een reeks vragen in een beslissingsboom kan lopen.

De beslissingsboom is geoptimaliseerd voor gebruik op smartphone. Zo kan je je KotNet-probleem makkelijk remediëren vanop de 3G-verbinding op je smartphone.

» www.kuleuven.be/icts/selfhelp

ICTS Servicepunt

Links

ICTS Klantencentrum

Het ICTS Klantencentrum is de centrale klantenbalie van ICTS.
Welkom elke dag van 8 tot 12.30 u. en van 13 tot 16 u.

IT ondersteuning voor door ICTS beheerde pc's

Tips en info voor personeelsleden met door ICTS beheerde pc's

Statuspagina ICTS

De operationele status van de centrale informaticasystemen. Controleer hier of er een algemene onderbreking is.